PRINCÍP
- Užívateľ odošle zoskenovaný dokument na e-mail z adresára zariadenia, kde sú už nastavené požadované kontakty alebo môže emailovú adresu zadať na ovládacom paneli.
- Zoskenovaný dokument je možné zaslať naraz aj na skupinu niekoľkých e-mailov, prípadne môžete zadať aj úplne novú e-mailovú adresu, ktorá sa napr. nenachádza v zozname nastavených kontaktov.
VÝSTUPNÉ FORMÁTY SKENOVANÝCH DOKUMENTOV
- PDF, JPG, TIFF, XPS.
- Vlastnosti skenovaného formátu môžete v prípade potreby pred odoslaním zmeniť (Farba, formát atď.)
ČO JE POTREBNÉ
- Funkčné sieťové a internetové pripojenie.
- V zariadení sa musí jednorázovo nastaviť SMTP protokol, ktorý slúži na odosielanie e-mailov.
- Jedná sa o názov SMTP servera, prihlasovacie meno a heslo. V prípade, že zákazník nemá vlastnú doménu, je možné napr. nastaviť zasielanie na e-mail aj cez službu Google, Seznam. V tomto prípade je potrebné založiť si nový účet, alebo je možné využiť prihlasovacie údaje už založeného účtu.
PRINCÍP
- Užívateľ odošle zoskenovaný dokument priamo do adresára (priečinku) v počítači, notebooku prip. servera.
- Zoskenovaný dokument je možné zaslať naraz aj na skupinu niekoľkých adresárov.
VÝSTUPNÉ FORMÁTY SKENOVANÝCH DOKUMENTOV
- PDF, JPG, TIFF, XPS.
- Vlastnosti skenovaného formátu môžete v prípade potreby pred odoslaním zmeniť.
ČO JE POTREBNÉ
- Funkčné sieťové pripojenie.
- Zdieľaný adresár, kde sa naskenované dokumenty majú uložiť.
- Nastaviť užívateľské meno a heslo pre konto, pod ktorým bude možné zaslať skenovaný dokument do PC.
Article ID: 14, Created: 2/17/2017 at 7:12 AM, Modified: 10/22/2023 at 11:17 AM