Vitajte na portáli podpory spoločnosti
KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko
 
Portál umožňuje riešenie problémov aj pomocou Databázy znalostí. Prosím, v prvom kroku sa pokúste nájsť pomoc v tejto časti.
V prípade, že nenájdete odpoveď v Databáze znalostí, Vaše požiadavky ohľadom zariadení KYOCERA a tlačového riešenia MyQ smerujte na náš email:
 
 
Uvedený email slúži pre:
- zadanie požiadavky na servisný zásah, cenovú ponuku na náhradné diely, overenie záruky zariadenia KYOCERA a pod.
- pomoc s riešením technických problémov a pre podporu zariadení KYOCERA a softvérových riešení KYOCERA
- pomoc s riešením technických problémov a pre podporu tlačového riešenia MyQ
 
Každá požiadavka na riešenie servisného alebo technického problému musí obsahovať:
1. Model a výrobné (sériové) číslo zariadenia.
2. Podrobný popis problému príp. aj kroky, ktoré ste urobili ale problém stále pretrváva a nepodarilo sa ho vyriešiť.
3. Ak je to možné, priložte prosím do prílohy sken, fotografiu príp. snímku obrazovky.
4. Uveďte prosím adresu (minimálne aspoň mesto), aby bolo možné určiť lokalitu požadovaného servisu.
5. Do predmetu zadajte vhodný popis, ktorý aspoň z časti vystihuje problém, ktorý potrebujete riešiť.
 
Ovládače, návody, dokumentácia, software ...
 
 
Vzdialená podpora - TeamViewer QuickSupport
Program je optimalizovaný na poskytovanie vzdialenej podpory zo strany technického a servisného oddelenia.
Nevyžaduje inštaláciu ani oprávnenia správcu.
 

Search the Portal