Inteligentný asistent pre digitálne pracovisko

Práca na diaľku je stále na vzostupe a s ňou aj počet tradičných kancelárií, ktoré sa menia na hybridné pracovisko. Nová éra si žiada moderné pracovné nástroje. Preto je tu pre teba šikovný asistent pre digitálne pracovisko MyQ Roger!

MyQ Roger je moderné cloudové riešenie pre flexibilnú tlač a skenovanie, ktoré svojim užívateľom pomáha pracovať s dokumentami rýchlejšie a jednoduchšie, nech už pracujú kdekoľvek.

+ SaaS vo verejnom cloude (Microsoft Azure)= bez serverové riešenie
+ Žiadna nežiaduca záťaž PC užívateľov
+ Koncept Mobile First
+ Cloudová tlač a skenovanie
+ Vlastné dokumentové akcie
+ Bezdotykové ovládanie pomocou aplikácie
+ Ovládanie hlasovými povelmi

Čím si vás MyQ Roger získa:

+    Nastavte si prenosnú kanceláriu sami
+    Buďte efektívni a bavte sa prácou
+    Dotýkajte sa iba toho, čo je bezpečné
+    Pracujte s dokumentami  kedykoľvek a kdekoľvek

Doprajte si špičkový výkon, vysokú dostupnosť a multitenant architektúru MyQ Roger!